QuickThoughts™, den første appen med spørreundersøkelser

Del dine meninger på nettbrett eller smarttelefon med QuickThoughts-appen ... og få belønninger du elsker

Spørsmål om medlemskap og registrering

  • Hvordan blir jeg medlem av QuickThoughts?

    For å bli medlem, søk etter QuickThoughts i App Store. Når du har lastet ned appen, registrerer du deg bare for å bli medlem av QuickThoughts.

  • Får jeg belønning for å registrere meg?

    QuickThoughts tilbyr ingen belønning for at du registrerer deg, men du vil motta belønninger for spørreundersøkelsene du fullfører. Registrering tillater deg å besvare spørreundersøkelser på QuickThoughts-appen og tjene penger du kan løse inn i gavekoder. Dersom et annet selskap lovte deg et insentiv for å registrere deg på QuickThoughts-appen vår, vennligst kontakt dette selskapet.

  • Hva skjer med informasjonen dere samler inn fra spørreundersøkelsene jeg deltar i?

    Spørreundersøkelser gjennomføres fordi bedrifter, myndigheter, offentlige instanser og liknende organisasjoner er interesserte i meningene og holdningene til de menneskene som bruker produktene og tjenestene deres. Jo mer de vet om hva kundene og borgerne mener, desto enklere er det for dem å forbedre seg og tilpasse sine tilbud. Informasjonen du bidrar med ved å delta i spørreundersøkelser hjelper dem å fatte disse beslutningene. Dersom du har spørsmål om din datasikkkerhet, henviser vi til personvernbetingelsene.

  • Hvor ofte vil jeg bli invitert til å delta?

    Vi sender ut invitasjoner til spørreundersøkelser med jevne mellomrom, men kan ikke si noe om hvilke medlemmer som vil motta invitasjoner, eller når dette vil skje. Dette er fordi hver undersøkelse er tilpasset og basert på forskningsmålene for hver enkelt kunde. Hvis du fyller ut profilen din, vil det hjelpe oss med å finne spørreundersøkelser som er relevante for dine erfaringer og interesser.

  • Hva skjer med min personlige informasjon?

    Generelt sett brukes din personlige informasjon: (i) til å kommunisere med deg om ditt QuickThoughts-medlemskap og deltakelse i spørreundersøkelser, (ii) for å kunne tilpasse spørreundersøkelser til deg, (iii) for å overholde juridiske forpliktelser, inkludert, uten begrensninger, å overholde skattekrav, (iv) til å administrere og behandle våre belønningsprogrammer og oppfylle ønskene dine om belønninger, (v) til å fasilitere din deltakelse i lotteriene våre og kommunisere med deg om lotterideltakelser, og (vi) for å oppdatere våre registre.

  • Jeg mottar en feilmelding når jeg forsøker å logge inn på QuickThoughts. Er noe galt?

    For å få tilgang til QuickThoughts-appen, pass på at du har god internetttilgang, enten gjennom WiFi eller mobiloperatøren din. Dette hjelper til med å forebygge problemer med tilkoblingen fra din side. Skulle problemet vedvare etter at du har fulgt våre anbefalinger, fortell oss om det. Vennligst inkluder hvilken versjon av mobilenheten og operativsystemet du bruker, og så mange detaljer som mulig om feilmeldingen du mottok.

  • Hvor kan jeg oppdatere min personlige informasjon?

    Dersom du vil endre din medlemsinformasjon slik som hjemmeadresse eller fødselsdato, send endringene til serviceavdelingen vår og vi vil oppdatere kontoen din. Dessverre er e-postadressen og passordet koblet til din spesifikke enhet, så disse kan ikke endres uten at du avinstallerer og reinstallerer appen og logger deg inn med en ny konto.

  • Hvordan kan jeg gjenopprette passordet mitt?

    Dersom du har glemt passordet ditt, tapp på "Glemt?"-knappen på appens innloggingsside og passordet vil bli sendt til din e-postadresse.

  • Det står at kontoen min er frosset. Hvorfor får jeg ikke logget inn?

    Dersom kontoen din er frosset, har vi observert uregelmessig aktivitet på kontoen din. Kontakt serviceavdelingen slik at vi kan gå gjennom kontoen din sammen med deg.

  • Hvordan avslutter jeg abonnementet mitt?

    Dersom du ønsker å avslutte abonnementet og QuickThoughts-kontoen din, send en e-post til vår serviceavdeling og slett så appen fra telefonen eller nettbrettet.

Deltakelse i spørreundersøkelser og belønninger

  • Hvor kan jeg finne flere spørreundersøkelser å svare på?

    Ved å klikke på "Finn en undersøkelse"-knappen i appen får du tilgang til alle spørreundersøkelsene vi mener du er kvalifisert for basert på den informasjonen du fylte inn da du registrerte deg. Dersom ingen spørreundersøkelser er tilgjengelig på nåværende tidspunkt, prøv igjen senere. Husk i tillegg på at du kun kan fylle ut 5 spørreundersøkelser per dag.

  • Hvordan finner jeg ut mer om statusen på en spørreundersøkelse jeg nylig deltok i?

    Belønninger for hver undersøkelse vil umiddelbart godskrives din konto når du har fullført spørreundersøkelsen. Dersom du har spørsmål om status på en spørreundersøkelse, send en e-post til serviceavdelingen med følgende detaljer:- Tilbudt belønning - Antatt lengde på spørreundersøkelsen- Emne og/eller innhold- Antatt dato for deltakelse

  • Jeg var midt i en spørreundersøkelse og fikk ikke tilgang på nytt, hvorfor skjedde dette?

    Dessverre gir ikke appen deg mulighet til å få tilgang til spørreundersøkelser flere ganger. Dersom du har opplevd feil når du har fylt ut spørreundersøkelser, send gjerne følgende detaljer til serviceavdelingen. - Emne og/eller innhold - Tilbudt belønning - Antatt lengde på undersøkelsen - Antatt dato for deltakelse Du kan også sende inn annen relevant informasjon eller skjermbilder for å hjelpe oss med feilsøket.

  • Jeg får ikke alltid til å delta i spørreundersøkelser, hvorfor ikke?

    Noen av undersøkelsene du mottar vil kreve Flash (f.eks. for videoavspilling). Dersom enheten din ikke tillater Flash, vennligst se bort fra spørreundersøkelsen og forsøk en annen undersøkelse ved å klikke på "Finn en undersøkelse"-knappen.

  • Hvilke belønninger tilbyr dere for å delta i spørreundersøkelser?

    Belønningene du får for å delta i spørreundersøkelser på QuickThoughts kan løses inn i gavekoder. Vennligst merk at du må ha minst £10 for å løse inn i en gavekode. Når du løser inn poengene, vil gavekoden vises sammen med muligheten til å bruke koden umiddelbart eller i din app store.

  • Hvor mye vil jeg motta for å delta i en spørreundersøkelse?

    Hvor mye en undersøkelse er verdt er avhengig av lengden, vanskelighetsgraden og innholdet i spørreundersøkelsen.

  • Vil poengene mine gå ut på dato?

    Vær forsikret om at din saldo er tilgjengelig så lenge du er medlem. Av og til vil ikke din belønningsbalanse vises korrekt på grunn av problemer med serveren. Hvis dette skjer, ber vi deg om å sjekke kontoen din på et senere tidspunkt.

  • Hvordan får jeg belønningskoden min?

    Etter at du har løst inn poengene dine i en belønningskode, vil du få koden tilsendt til din e-postadresse med instruksjoner om hvordan den kan løses inn.

  • Hvor mange belønningskoder kan jeg løse inn?

    Det finnes ikke noen øvre grense for antall belønningskoder du kan løse inn, men vi tilbyr kun £10 verdikoder. Du vil fortsette å motta belønninger når du fullfører spørreundersøkelser.

  • Jeg fikk melding om at en spørreundersøkelse var tilgjengelig, men nå er den stengt. Hva er grunnen til dette?

    Spørreundersøkelser kan raskt bli stengt dersom de når tilstrekkelig antall fullførte besvarelser. Bruk "Finn en undersøkelse"-knappen i appen for å finne andre undersøkelser vi tror du er kvalifisert for. Dersom ingen spørreundersøkelser er tilgjengelige, prøv igjen senere.

  • Belønningskoden min fungerer ikke. Hva gjør jeg?

    Vennligst pass på at du har skrevet inn riktig kode. Vi foreslår at du kopierer og limer inn koden direkte fra e-posten. Skulle du behøve ytterligere hjelp, kontakt vår serviceavdeling.

  • Hvorfor får jeg ikke løst inn poengene mine?

    Du kan kun løse inn 3 ganger per dag. Vennligst vent 24 timer fra siste innløsning før du løser inn igjen.